ЖЫЛ БАСЫНАН БЕРІ “109” НӨМІРІНЕ 200 МЫҢНАН АСА ҚОҢЫРАУ ТҮСКЕН

Түркістанда 109-Бірыңғай байланыс орталығына түсетін қоңыраулар саны күн сайын артуда.
Түркістан қаласында тұрғындардан келген өтініштерді шешу мақсатында 2020 жылы 109-Бірыңғай байланыс орталығы іске қосылған болатын. Бүгінгі күнге дейін орталық қызметкерлері 200 мыңға жуық қоңырауларды қабылдаған.
Мамандардың айтуынша қазіргі уақытта өтініштердің 80 пайызы бірінші қоңыраудан-ақ шешімін табады.
Байланыс орталығы қызметінің негізгі бағыттары — тұрғындардың өтінішін қабылдау, мәселелерін шешу кезінде коммуналдық және жедел қызметтердің жұмысын үйлестіру, өтініштерді өңдеу.
Орталыққа келіп түскен барлық өтініштер өңделіп, әрі қарай мәселені белгіленген мерзімде шешу үшін мемлекеттік органдарға, коммуналдық қызметтерге жолданады. Сонымен қатар,мамандар қоңырау қабылдау кезінде өтініш берушіге қатысты барлық ақпаратты арнайы жүйеге енгізеді.
Операторлардың қызметі күндізгі және түнгі аусыммен жүреді. Сондай-ақ, мамандар арнайы курстан өтеді. Қазіргі уақытта байланыс орталықта 12 оператор тұрақты түрде жұмыс атқаруда.
Бұдан бөлек, 109 бірыңғай байланыс орталығы халықпен тығыз қарым-қатынас орнатуға кедергі келтіретін бірқатар кемшіліктерді жоюға үлесін қосуда. Мамандар тұрғындардың өтініштерін «109» қысқа нөмірі арқылы және Instagram (@turkistan109), Telegram (Turkistan 109), WhatsApp (87071093109), Facebook (Turkistan Bailanys Ortalygy) парақшалары және “Amazing Turkistan” қосымшасы арқылы қабылдайды.
Айта кетейік,жыл басынан бері орталыққа 85483 өтінім түскен. Оның 81422 өтінім уақытылы орындалып, 377 өтінім жұмыс барысында.
Тұрғындардан түскен әр өтініштері мен сауалдары қараусыз қалмайды.
С НАЧАЛА ГОДА НА НОМЕР 109 ПОСТУПИЛО БОЛЕЕ 200 ТЫСЯЧ ЗВОНКОВ
В Туркестане с каждым днем увеличивается количество звонков в Единый контакт-центр-109.
Центр был запущен в 2020 году. На сегодняшний день сотрудниками центра принято около 200 тысяч звонков.
По словам специалистов, в настоящее время 80 процентов обращений решаются уже с первого звонка.
Основные направления деятельности контакт-центра-прием обращений жителей, координация работы коммунальных и оперативных служб при решении вопросов, обработка обращений.
Все обращения, поступившие в центр, обрабатываются и направляются в государственные органы, коммунальные службы для дальнейшего решения вопроса в установленные сроки. Кроме того, специалисты при приеме звонка вносят всю информацию, касающуюся заявителя, в специальную систему.
Операторы работают в дневную и ночную смену. Также специалисты проходят специальный курс обучения . В настоящее время в контакт-центре на постоянной основе работают 12 операторов.
Надо отметить что, центр вносит весомый вклад в устранение ряда недостатков, препятствующих налаживанию контактов с населением. Специалисты принимают обращения жителей по короткому номеру «109» и через страницы Instagram (@turkistan109), Telegram (Turkistan 109), WhatsApp (87071093109), Facebook (Turkistan Bailanys Ortalygy) и приложение “Amazing Turkistan”.
Отметим, что с начала года в центр поступило 85483 заявок. Из них 81422 заявки исполнены своевременно, 377 заявок в процессе работы.
Каждое обращение и запросы жителей не остаются без внимания.
________
CALL-CENTER 109 RECEIVED OVER 200 THOUSAND CALLS SINCE THE BEGINNING OF THE YEAR
In Turkіstan, the number of calls to the Unified Contact Center-109 is increasing every day.
The center was launched in 2020. To date, the center’s employees have received about 200,000 calls from residents of the city.
According to experts, currently 80 percent of requests are resolved from the first call.
The main activities of the contact center are receiving appeals from residents, coordinating the work of public utilities and operational services in resolving issues, processing appeals.
All appeals received by the center are processed and sent to state bodies, utilities for further resolution of the issue within the established time frame. In addition, when receiving a call, specialists enter all information related to the applicant into a special system.
Operators work day and night shifts. Specialists also undergo a special training course. Currently, 12 operators work in the contact center on a permanent basis.
It should be noted that the center makes a significant contribution to the elimination of a number of shortcomings that impede the establishment of contacts with the population. Specialists receive requests from residents on the short number “109” and through the pages of Instagram (@turkistan109), Telegram (Turkistan 109), WhatsApp (87071093109), Facebook (Turkistan Bailanys Ortalygy) and the “Amazing Turkistan” application.
It should be noted that since the beginning of the year, the center has received 85,483 applications. Of these, 81422 applications were executed in a timely manner, 377 applications are in the process of work.
Each appeal and requests of residents are not left without attention.

ПІКІР ЖАЗУ